مشاوره بازاریابی اینترنتی مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشاوره بازاریابی آنلاین

محتوای وایرال یا محتوای ویروسی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ | چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۰۵ ب.ظ | ۰ نظر

محتوای وایرال یا محتوای ویروسی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

 


محتوای وایرال چیست؟ محتوای ویروسی چیست؟
حتماً برای شما هم پیش آمده که پستی را در یک وبلاگ یا یکی از شبکه های اجتماعی ببینید و آن را برای دوستان خود بفرستید.

در این‌جا یک اتفاق مهم افتاده است: شما کمک کرده‌اید که تولیدکننده محتوا، به مخاطبی دسترسی پیدا کند که به صورت مستقیم، به او دسترسی نداشته است.

کافی است افراد دیگری هم، در مجموعه‌ی مخاطبان دست اول، وارد همین بازی بشوند و گیرندگان پیام نیز، خود آن را برای افراد دیگری ارسال کنند. طی مدت کوتاهی، مخاطبان پیام به شکل تصاعدی افزایش پیدا می‌کنند و کسی که مخاطبان دست اولش، شاید چندهزار نفر بیشتر نبوده‌اند، می‌بیند که پیامش به ده‌ها هزار و بلکه صدها هزار و میلیون‌ها نفر رسیده است.

این وضعیت، بسیار شبیه شیوع یک بیماری است (البته نه با بار معنایی منفی): چند نفر به یک ویروس مبتلا می‌شوند و در تعامل با دیگران، این ویروس را به آن‌ها هم منتقل می‌کنند.

به همین علت، به محتواهایی که به سرعت دست‌به‌دست می‌شوند و در اختیار همه قرار می‌گیرند، محتوای وایرال (Viral Content) یا محتوای ویروسی گفته می‌شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی