مشاوره بازاریابی اینترنتی مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشاوره بازاریابی آنلاین

مقایسه کلمات عینی و ذهنی بازارایابی محتوا

مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ | چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۵۷ ب.ظ | ۰ نظر

مقایسه کلمات عینی و ذهنی بازارایابی محتوا

 

 

محتوای موفق از نظر تو چه ویژگی‌هایی دارد؟

این سوال از جمله سوال‌های باز محسوب می‌شود که مصاحبه‌شونده فرصت دارد در آن، دانسته‌ها و تجربیات و دیدگاه‌های خودش را – که ممکن است در بخش‌های دیگر از او نپرسید – بیان کند.

هنر مصاحبه‌شونده در این قسمت می‌تواند نقشی تعیین‌کننده در ارزیابی نهایی وی داشته باشد.

چند پیشنهاد

  به این نکته توجه کنید که تا چه حد از مفاهیم ذهنی و تا چه حد از شاخص‌های عینی استفاده می‌کند. اینکه محتوا باید جذاب باشد؛ حرفی کلی است. اما اینکه تعداد بازدیدهای یک محتوا می‌تواند شاخصی از موفقیت محتوا باشد، یک بحث عینی است.

[ درس مرتبط: مقایسه کلمات عینی و ذهنی ]

  ببینید که آیا شاخص‌های موفقیت را بر اساس انواع محتوا تعریف می‌کند یا حرف‌های کلی می‌زند؟ مثلاً آیا به این نکته توجه دارد که شاخص موفقیت پست اینستاگرام با شاخص موفقیت مطلب تلگرام با شاخص موفقیت مقاله‌ای در سایت و شاخص موفقیت ایمیل خبرنامه هفتگی متفاوت است؟

  با این دید به حرف‌های او گوش بدهید که بعداً این معیارها قرار است موضوعات گفتگو و چانه‌زنی و حتی گاهی اختلاف‌نظر شما باشد. هر چه معیارهای موفقیتی که تعریف می‌کند عینی‌تر، قابل سنجش‌تر و به اهداف شما نزدیک‌تر باشد، آینده‌ی آرام‌تر و کم‌تنش‌تری در انتظار شما خواهد بود.

  • مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ

مقایسه کلمات عینی و ذهنی بازارایابی محتوا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی