مشاوره بازاریابی اینترنتی مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشاوره بازاریابی آنلاین

چرا محتوای وایرال برای تولیدکنندگان محتوا جذاب است؟

مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ | چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۰۶ ب.ظ | ۰ نظر

چرا محتوای وایرال برای تولیدکنندگان محتوا جذاب است؟

 


بسته به این‌که یک کسب و کار در چه حوزه‌ای فعال باشد، اهمیت محتوای وایرال برای آن کسب و کار متفاوت خواهد بود. اما به طور کلی می‌توان گفت:

محتوای وایرال چه کاربرد یا دستاوردی دارد؟

این آگاهی از برند، بسته به اهداف و استراتژی‌های کسب و کار، می‌تواند به شاخص‌های دیگر تبدیل و ترجمه شود.

مثلاً برای یک سایت خبری، آگاهی از برند می‌تواند به قدرت تأثیرگذاری تبدیل شود، یا برای فروشگاه فیزیکی، می‌تواند پاخور فروشگاه را افزایش دهد. یک برند پوشاک، با افزایش آگاهی از برند، می‌تواند جایگاه آن برند را در میان رقبا افزایش دهد و یک وبلاگ نویس، می‌تواند امیدوار باشد که افزایش آگاهی از برند، ترافیک وبلاگ او را افزایش دهد و بک‌لینک‌های تازه‌ای برای او ایجاد شود.

البته همه‌ی این گزاره‌ها را در قالب «می‌تواند و ممکن است» بیان کردیم. این شما هستید که باید تجربه کنید و ببینید محتوای وایرال در نهایت، روی کدام‌یک از شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) در کسب و کارتان تأثیر می‌گذارد.

  • مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ

چرا محتوای وایرال برای تولیدکنندگان محتوا جذاب است؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی