مشاوره بازاریابی اینترنتی مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشاوره بازاریابی آنلاین

چند نکته در مورد تنظیم رپورتاژ آگهی‌ها

مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ | چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۵۲ ب.ظ | ۰ نظر

چند نکته در مورد تنظیم رپورتاژ آگهی‌ها

 


اگر قصد دارید رپورتاژ آگهی شما موفق باشد، بد نیست به نکات زیر توجه داشته باشید:

رسانه‌ای را که قرار است در آن رپورتاژ آگهی منتشر کنید، به خوبی بشناسید و هویت و صفات و الگوها و ارزش‌های آن را مد نظر قرار دهید.
تلاش کنید شکل ظاهری رپورتاژ با سایر محتواهای رسانه همخوان باشد. در حدی که مخاطب، هنگام مواجهه با آن، رپورتاژ را وصله‌ای بر دامن رسانه نبیند. اگر رپورتاژ شما در یک بولتن کاغذی سیاه و سفید منتشر می‌شود، احتمالاً نشر مطلب با همان کیفیت و فونت و در قالب سیاه و سفید بسیار اثربخش‌تر از زمانی خواهد بود که رپورتاژ شما به صورت رنگی چاپ شود.
همچنین اگر در یک برنامه‌ی تلویزیونی هرگز قرعه کشی انجام نمی‌شود، هر نوع قرعه کشی می‌تواند اعتماد مخاطب را به رپورتاژ کاهش دهد.
سعی کنید ویژگی‌های یک گزارش توصیفی و تحلیلی را رعایت کنید.
هر چه سهم منابع و مستندات بیشتر از ادعا باشد، رپورتاژ آگهی موفق‌تر خواهد بود.
از کلمات مطلق در تیترها و عنوان‌های مقالات و اسم برنامه‌ها و مصاحبه‌ها استفاده نکنید. آشنایی با یک فروشگاه‌ دیجیتال می‌تواند بسیار اثرگذارتر از تیترِ آشنایی با برترین یا بهترین یا بزرگترین فروشگاه دیجیتال باشد. مگر اینکه اصرار داشته باشید به مخاطب بگویید برای نشر این محتوا پول خرج کرده‌اید.
از مطرح کردن نقاط ضعف و منفی (به صورت معقول)‌ نترسید. در دنیای به هم پیوسته‌ی امروز، صداقت علاوه بر ارزش اخلاقی، ارزش اقتصادی هم دارد.

  • مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ

چند نکته در مورد تنظیم رپورتاژ آگهی‌ها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی